Når du giver dine reklameartikler videre til dine børn, kan kendskabet til dit firma blive langt større, fordi barnet når ud til nogle andre målgrupper.
Hvis du får mange reklameartikler fra dit firma, kan det være, at de hurtigt ender i en skuffe, hvor du aldrig får dem brugt igen. Det er dog ærgerligt, for der er helt sikkert nogle i dit hus, som vil blive rigtig glade for at få reklameartiklerne og lege med. Det er selvfølgelig dine børn.
Børn kan bruge stort set alt som legetøj, og der er ingen grund til at købe dyre ting til dem, hvis de lige så godt kan bruge nogle af de reklameartikler, som du har fået gratis på din arbejdsplads. Derudover har børn heller ikke noget imod at bruge paraplyer, solbriller eller lignende, hvor der er tydelige firmalogoer på. Det er der nogle voksne, der vægrer sig lidt ved.
Det er altså dels en mulighed for at spare penge på legetøj til børnene, men det er slet ikke den vigtigste grund til, at du skal lade dem bruge det.
Børnene er med til at gøre reklame for din virksomhed
Når du er ansat i en virksomhed eller måske har din egen virksomhed, er du selvfølgelig interesseret i, at det skal komme til at gå den virksomhed så godt som overhovedet muligt. De skal have så mange kunder som muligt og en så stor omsætning som muligt. En af måderne til at få det er ved, at der er så mange som muligt, der kender til virksomheden. Det er derfor vigtigt, at du får gjort noget reklame for den.
Det er der, der er mange, der bruger reklameartikler til. Når du giver nogle af dine reklameartikler videre til dine børn, vil de blive set af en hel gruppe af mennesker, som måske ellers ikke ville have set dem. Kuglepennene med logo på, der ligger i dit barns penalhus, vil for eksempel blive set af dit barns lærere. Hvis dit barn har en paraply med firmaets logo, vil det være med til at gøre, at dit barns venners forældre ser paraplyen. Du får altså masser af muligheder for at få spredt budskabet om din virksomhed godt ud, når du giver nogle af reklameartiklerne til dit barn. Læs mere om reklameartikler her.